PAP life
Użytkownik:
Hasło:
Kontakt z redakcją


01.02.2019, 11:11  Design
wstecz

Marki odzieżowe ubierają twoje wnętrze


W mediach społecznościowych atrakcyjny wygląd wnętrza stał się równie istotny i godny uwagi, co modna stylizacja. Nic dziwnego, że coraz więcej marek odzieżowych decyduje się zadawać szyku nie tylko naszym szafom, ale również naszym domom.

"Styl nie kończy się na naszych ubraniach. To gdzie jemy, zapach, który nosimy i sposób, w jaki dekorujemy nasze domy, mówi o nas tyle samo, co nasza ulubiona para jeansów" - w taki sposób Dayna Sofair, szefowa działu zakupów artykułów gospodarstwa domowego wyjaśniała wprowadzenie prze River Island 160-elementowej kolekcji do wystroju wnętrz. To jedna z wielu marek odzieżowych, które zdecydowały się na takie rozszerzenie swojego asortymentu.


Zatem, tak jak sięgamy po dodatki, które urozmaicą nasz strój, tak samo nowe poduszki, wazony czy świeczniki odświeżają wygląd naszego domu. "To naturalne rozszerzenie asortymentu. Kolejnym etapem pokazania naszego dobrego smaku i wyczucia styl jest sposób, w jaki prezentuje się nasz dom" - przyznaje na łamach "The Guardian" redaktor "Vogue" Ellie Pithers.


W dużej mierze sieciówki kierują swoją ofertę do osób młodych, skoncentrowanych na trendach, które niewielkim kosztem, w łatwy i przystępny sposób mogą bawić się wystrojem wnętrz, podobnie jak czynią to w przypadku ubrań.


Jak wskazują badania przeprowadzone przez SoFi, firmę zajmującą się finansami osobistymi, 44 proc. respondentów w wieku 18-44 lat korzysta z popularnych serwisów w poszukiwaniu inspiracji dla swojego domu. Media społecznościowe, częściej niż programy telewizyjne dedykowane wystrojowi wnętrz, stanowią źródło wiedzy i pomysłów na odświeżenie pomieszczeń.


Choć media społecznościowe zdecydowanie zmieniają sposób, w jaki personalizujemy nasze domy, niezmienne pozostają kwestie finansowe. 61 proc. ankietowanych przyznało, że stanowią one ważny element przed podjęciem decyzji o jakiejkolwiek istotnej zmianie. Nic dziwnego, że coraz większe znaczenie mają tu drobne elementy, które bez większego nakładu finansowego wspierają naszą pomysłowość w aranżacji wnętrz. Dlatego też marki sieciowe koncentrują się na młodych konsumentach, którzy cenią trendy, ale równie ważna jest dla nich kwestia finansowa.


"Ich odbiorcami są np. studenci, którzy nie mają dużych mieszkań. Zamiast tego kupują standardową sofę, a następnie upiększają ją różnymi ciekawymi dodatkami" - zauważa Pithers. Plecione wiklinowe kosze, poduszki z ciekawymi nadrukami, pledy, ceramiczne talerze służące za świeczniki, wazony - coraz częściej o naszym wnętrzu decydują właśnie takie drobne dodatki. (PAP Life)


mdn/ zig/



Copyright © PAP SA 2012 Materiały redakcyjne, fotografie, grafy, zdjęcia i pliki wideo pochodzące z serwisów PAP stanowią element baz danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A z siedzibą w Warszawie, i chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Z zastrzeżeniem przewidzianych przez przepisy prawa wyjątków, w szczególności dozwolonego użytku osobistego, ich wykorzystywanie dozwolone jest jedynie po zawarciu stosownej umowy licencyjnej. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.